Weet er iemand nog gratis games zoals tribalwars,silkroad of wow ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Kimath
13 jaar geleden
WoW? World of Warcraft is niet gratis.

Antwoorden (6)

Quake live, dat is echt een plezierig spel voor toffe gozers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Minecraft, een spel waarbij je dingen moet bouwen (is wel online) en voor een deel gratis (classic multiplayer).

http://www.minecraft.net/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Battlefield heroes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Runescape is een bekend gratis spel. zelf ben ik hier geen fan van, maar wordt wel door zeer vele gespeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik speel the-west
browserspel op www.the-west.nl
ik vind het zelf wel een gaaf spel het proberen waard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt een goed gratis spel silkroad vergelijkbaar is Granado espada (ge.iahgames.com). Alleen speel je hier in je eentje al met een team van drie en ben je in principe niet zo afhankelijk van anderen ( zoals in Silkroad met de Euro chars). Ik vind dit tot nog toe een van de betere spelen online. Veel leukere quests ook dan in Silkroad.