Bij welke PC Grand theft auto reeks (GTA) kan je met boten varen en is er veel water en blauwe lucht? Strandsfeer? Bij alle GTA versies?

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier heb ik ook gekeken:
http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto:_San_Andreas

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Niet bij allemaal. Ik heb nog wat toe te voegen aan de andere antwoorden.

Gta Vice City

Erg zonnig, een helderblauwe lucht, palmbomen, stranden, eigenlijk een plek waar je vast wel op vakantie zou willen. Ik weet 100% zeker dat je dit spel bedoelt, aangezien er bij Gta Vice City veel water is. (zie bijgevoegde kaart) ook kun je in Gta Vice City varen met boten. Absoluut een aanrader dit spel, het voelt alsof je op vakantie bent.

het kan ook dat je Gta Vice City Stories bedoelt, die is alléén niet op de PC. En ik zou je echt aanraden om een Gta game op de PC te spelen, puur omdat je veel mods kunt downloaden voor dit spel, en het een stuk handiger is om met je muis te mikken! (en bovendien ziet het er een stuk mooier uit, en kun je je eigen muziek in mp3 formaat in het spel zetten als radiozender, echt tof!)

Ik heb een filmpje bijgevoegd voor je algemene indruk van dit spel:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

San andreas en vice city in elk geval, bij vice city kun je niet zwemmen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je GTA vice city bedoeld!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GTA 3.

die heb ik ook gespeeld en vond het veel leuker dan GTA 4 en daar kun je allemaal cheats gebruiken om boten,vliegtuigen en alle soorten sferen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat jij vice city stories bedoeld.
Dat is meer zo een soort , met strand en veel water en boot kan je varen en zwemmen