Wie weet er een goedkoop telefoonabonnement met gratis smsjes?

ik betaal nu nog prepaid

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
T mobile???

Het beste antwoord

tmobile geeft geen gratis smsjes, maar als je tmobile prepaid neemt krijg je voor elke 20 euro opwaarderen 300 smsjes gratis.
Dat heeft mijn dochter.

En mijn man heeft tmobile abbo en heeft voor 10 euro extra 1000 (duizend) smsjes per maand extra.

Maar waarom installeer je niet gewoon whatsapp of liveprofile op je telefoon whatsapp is het meeste gebruikte progamma en dan kan je gratis berichten versturen.
Half nederland gebruikt whatsapp.
Maar je moet wel internet hebben,en dat heb je denk ik niet. ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij kan wel op internet .
Omdat zij deze vraag stelt !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar niet op haar telefoon, je moet internet op je telefoon hebben om whatsapp te kunnen gebruiken.