hoe kan ik zo min mogelijk aan de ibg terug betalen, het liefst zou ik weer 45 per maand betalen maar volgens ibg kan dit niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Als je meer betaald, ben je er eerder van af en betaal je minder rente.

Antwoorden (2)

Je bent een overeenkomst aangegaan met ze die overeenkomst kent voorwaarde en daar zul je je zelf aan moeten houden. Je moet gewoon terug betalen wat je hebt geleend.
ronron1212
12 jaar geleden
Heb je ze ook gevraagd waarom dat niet kan? Als je ze toch aan de lijn hebt..
Wat je hebt geleend moet worden terugbetaald. Ze berekenen jouw afloscapaciteit op basis van je inkomen. Op zich al 'aardig' dat ze daar rekening mee houden, doen commerciele banken niet.