Welke make-up past erbij een meisje met blond/oranje haar? geen extreme make-up, en voor een gevoelige huid

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Gewoon mascara
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan je het beste even navragen in een winkel (kruidvat, etos, douglas) daar hebben ze over het algemeen wel wat meer verstand van dit soort dingen en daar kunnen ze je goed en duidelijk advies geven. ik ben een keer naar de etos geweest voor wat advies en ben daar erg goed geholpen!

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon kijken wat mooi bij je staat, bij sommige is bv. foundation wel mooi, bij andere niet

Expirimenteren;)

Of een girls night houden met je vriendinnen dat zij je opmaken zoals zij dat mooi bij je vinden, kan je hun ideen ook zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat meer om de kleur ogen en je huidskleur, voor een kleur bepaling

Maar maak eens een afspraak bij een douglas, etos, mooi, ici paris daar kunnen ze je heel goed voorlichten. Ook voor je gevoelige huid.