Wat kan een meid/meisje allemaal zelf aan haar uiterlijk doen?

Gewoon nieuwsgierig ;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kort gezegd; alles behalve plastische chirurgie!

Het beste antwoord

Zorg dat je haar een goede coupe heeft, zorg voor een leuke eigen style in kleding, zorg dat je je lekker voelt, dan zul je ook uitstraling hebben! Lach!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Make-up
Misschien af en toe een schoonheidsbehandeling, of lekker zelf thuis gezichtsmaskertje en/of scrubje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haren kleuren, nagels lakken, make up dragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Epileren op plekken waar geen haar hoort te zyn, proper zijn e.v parfum, haarspray enz..., goed slapen, tanden verzorgen, puisjes weghalen, niet te veel make-up ( veel te modelachtig), en je glimlach laten zien. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Make-up is mooi maar zorg er wel voor dat het er mooi uitzien, soms bij te veel make-up ziet het er vettig uit, zie je.
Goed verzorgen van top tot teen.
Met produkten die bij je leeftijd horen/passen.
12 jaar geleden
Make-up, wenkbrauwen epileren en eventueel met een wenkbrauwpotlood wat inkleuren, nagels verzorgen, nagels en teennagels mooi kleurtje geven.
Leuke combinaties met kleding en sjaaltjes proberen.
Je lekker insmeren na het douchen met een lekker geurende body butter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik mis het-in mijn ogen- belangrijkste: je uitstraling. Die wordt grotendeels bepaald door je innerlijk. Wie goed in z'n vel zit, straalt dat uit. En andersom natuurlijk.
Maar als je 's niet goed in je vel zit, zijn de eerder genoemde methoden ook handig.
Maar werk aan je innerlijk, dat werkt niet alleen goed voor je uiterlijk....