klopt het dat griekenland 600 miljard aan tegoeden in het buitenland heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar zou dat vandaan moeten komen? 600 miljard schulden is waarschijnlijker.

Antwoorden (2)

Niet dat ik weet. De ECB heeft nu wel een noodfonds van 400 moljard euro + 600 miljard euro garanties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht niet als land :) waar wel heel veel heel rijke Grieken,hebben hun euro's naar bijv Zwitserland gebracht ,en op een franken,goud ,dollar rek :gezet .De Zwitserse kranten schrijven er al een jaar over ,zo ontzettend veel euro's worden daar gestald ,maar niet via de giro(s) zo veel dat ze er geen weg mee weten (die banken) en dat de brenger enorme kosten berekend krijgt , zelfs negatieve rente wordt er berekend .Hoe veel ???de telegraaf ,en het fd schreven , vele honderden miljoenen . Onthoud er zijn vele heel rijke Grieken ,niet van die eenvoudige miljonairs , maar echte big shot's,de grootste reders Vd wereld , olie handelaren , enz