android tablet wifi mislukt, wie heeft er een oplossing?

Sinds kort heb ik een tablet aangeschaft, ik krijg alleen geen verbinding met het wifi netwerk bij ons thuis. ik kan het wel zien, maar als ik wil verbinden gebeurd het volgende:
Er staat dan dat hij het IP - adres ophaalt, maar dat duurt dan lang. Uiteindelijk geeft hij aan dat de verbinding mislukt is. dit herhaalt zich de hele tijd. ik hoop dat er iemand een oplossing heeft.. ben er nu al een aantal dagen druk mee, maar de oplossing lijkt niet te bestaan..

Toegevoegd na 6 uur:
Heb even gevraagd aan mijn vader of het de router kon zijn, maar dat kon iet volgens hem. via kabel heb ik ook gewoon internet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

weet niet welk merk je heb ik had het ook met een polaroid tablet zat een fout in die serie nu aan ander een Cresta was meteen goed
gelijk ermee trug na de winkel dat is het beste in dit geval
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk moet de tablet nog in de lijst met toegestane apparaten worden gezet. Als je inlogt op je router is er de optie om alleen apparaten toe te laten als hun mac-adres in een lijst staat, en die lijst kun je bewerken als je ingelogd hebt. Het mac-adres van je tablet kun je waarschijnlijk ergens vinden bij de instellingen.