waar kan ik een hoesje kopen voor de samsung ch@t 335?

ik bedoel dan geen los hoesje maar die je eromheen kunt doen,
een beschermings hoesje zeg maar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

U heeft een grote kans om voordelig te slagen op de
Zwarte en Oosterse markt in Beverwijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf haal ik werkelijk al mijn hoesjes van ebay. Het duurt soms wat langer voor ze binnen zijn, maar het is meestal goede kwaliteit en laag geprijsd.
(Hoesjes voor iPhone kosten ipv €15+ bij mediamarkt, maar €4 op ebay)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.gsm-paradise.nl/Samsung-S3350-Hoesjes

of typ gewoon in bij google: case samsung chat 335 of siliconen case samsung chat 335 of iets dergelijks, gegarandeerd resultaten! In een reguliere winkel zul je bij de mediamarkt wel slagen, of bij een andere accessoirewinkel!