hoe kan het, dat als ik soms mijn laptop open klap, ik geen beeld heb?

Heb een Toshiba laptop met Vista. Zodra ik hem dichtklap gaat hij op standby en als ik hem openklap startie weer op.
Een paar keer per week startie wel op zoals het hoort maar blijft het scherm zwart. Deze krijg ik dan niet meer aan, moet dus opnieuw de hele computer opstarten. Erg lastig want heb vaak vanalles openstaan.

Savonds zet ik hem meestal in zijn geheel uit, maar overdag is het toch erg handig om hem even dicht te klappen als bv de telefoon gaat, of als ik even een uurtje iets anders ga doen.

Omschrijving van de pc: Toshiba intel(R) Core(TM) 2duo CPU

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Het kan een slaapstand-probleem zijn, soms hebben laptops problemen met het uit slaapstand te komen... Zet dat helemaal uit en kijk dan of het probleem daarmee opgelost is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga het eens proberen, tnx.

Andere antwoorden (2)

Dan moet je even de standby tijd even opnieuw gaan instellen.
Want normaal gaan ze zit afmelden na een bepaalde tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan deze instellingen veranderen als je je computer opnieuw opstart, bij het opstarten op F2 of F12 drukken, weet het niet zeker.