Ik wil een game pc kopen, heeft iemand een idee waar ik een goede en niet al te dure kan kopen?

Mijn budget is rond de 500 - 800 euro.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.5K

Het beste antwoord

Ik heb samen met een vriend gezocht die veel verstand heeft van pc's en we kwamen uit op deze pc (Link bij bronnen).

Hopelijk vind je het wat. Het is binnen jouw budget!
Als je er een beeldscherm en nog wat dergelijke dingen bij doet kom je uit op €708,-!! Dat is nog een mooie prijs voor zo'n goede pc.

In de reactie las ik zelfs dat één van de klanten deze pc sneller vond dan Alienware. Alienware zijn hele dure en goede pc's, dus je verspilt je geld niet!

Je kan trouwen wel Alienware X51 kopen, maar dan zit er geen muis, toetsenbord, beeldscherm, etc. bij volgens mij!

Nou,

Kies maar zelf en nog suc6 met je zoektocht!
Hopelijk heeft dit je verder geholpen! ;)

Met vriendelijke groet,

Frank Leistra
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

bij mediamarkt hebben ze goede pc en ze zijn snel !!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste is als je zelf eentje in elkaar zit, dan kan je zelf kiezen wat erin moet en komt het goedkoper uit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb niet zoveel verstand hoe je een pc in elkaar moet zetten ;p
Je moet even kijken bij google naar goede pc's, ik zelf heb er een gekocht bij mediamarkt. Hij was helemaal niet duur vergeleken met andere pc's schijnbaar iets TE goedkoop want ze hebben hem eraf gehaald. Ik zou toch bij mediamarkt blijven kijken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit is trouwens ook een mooie pc: http://www.medion.com/nl/electronics/prod/MEDION%C2%AE+AKOYA%C2%AE+PC+P5331+E/410016001;jsessionid=2979C88FEE24CC8F9C06F5053A3168FE.appserv14?category=electronics_1&recId=&wt_mc=nl.intern.m-shop.pro-pla.on-ma&wt_cc1=m-shop_topseller_electronics-4-links&wt_cc2=410016001&wt_cw=30.2.8&utm_source=Internetseite-intern&utm_medium=Kachel&utm_content=electronics_4-links&utm_campaign=Kategoriekachel-Hotspots&utm_term=410016001
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kun je het beste doen bij Conrad. En dat voor slechts € 659,-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is geen geval een game-pc.
Alienware markt prima game computers