ik ben op 31 december jarig. ik wil dan graag een jurk dragen. hebben jullie tips hoe ik hem kan combineren zodat het niet te koud word?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Kijk eens bij dream dress in Arnhem. Leuke prijzen, leuke jurken, en veel accessoires. http://www.dreamdressesonline.nl/
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Daar heb ik net mijn trouwjurk gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap het probleem niet, met kerst loopt men toch ook allemaal in zwarte jurkjes rond? Je hoeft er toch niet mee buiten te lopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hi, Wellicht is mijn antwoord niet helemaal van toepassing op jouw vraag, maar toch ook weer wel. Er is een shop op internet met corrigerend ondergoed. Dat klinkt heel gek, maar ze verkopen ook corrigerende jurken waardoor jouw jurk in december super mooi valt. Je ziet dus geen oneffenheden van eventueel lichaamsvormen maar je ziet dus ook geen naden of iets lopen van bijvoorbeeld gewoon ondergoed. Jouw jurk valt dan dus heel slank en mooi om je lichaam. Ik gebruik het zelf ook en ik vind het erg lekker zitten en mijn jurkje zit net even wat mooier met corrigerend ondergoed als zonder. Een bijkomend voordeel is dat het je ook nog wat afslankt waardoor je je helemaal lekker voelt in je jurkje. Ik zou zeggen, neem eens een kijkje =) Groetjes! Bronnen:
- www.corrigerendondergoedmodewinkel.nl

Antwoorden (5)

Een jurk met lange mouwen of een bolero en onder je jurk een panty. Ik ga zo ook altijd naar een gala in december en dan heb ik het nooit koud.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan draag je een wollen jurk. Met een maillot of een 60-denier panty eronder. Een onderrok, een hemd of t-shirt met lange mouwen, en gevoerde laarsjes als schoeisel.
Amadea
11 jaar geleden
Er bestaan genoeg winterjurken. Gewoon een jurk met lange mouwen, eventueel een vest of jasje erover, en een maillot of legging eronder, en je bent prima gekleed op de koude. Een lange jurk werkt het beste, dan kun je een gevoerde rok nemen, maar niet bij iedereen staat zo'n lange jurk even goed. Maar ook een kortere rok is prima te doen met een goede maillot, dikke panty of legging eronder hoor. (En nee, van een legging hoef je niet te zien dát het een legging is, het is gewoon een dikke maillot zonder voeten eraan.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een colbertje er over is ook erg leuk en dan met een panty en laarsjes of gympies zoals b.v. vanz
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
!!! Gympen onder een jurk !!! Kan dat?
Een jurk met bijvoorbeeld blote armen is nooit een pretje in december inderdaad. Je kunt een omslagdoek of mooie shawl over je schouders doen.
Tegen de feestdagen zijn deze in veel kledingwinkels te vinden.
Een bolero kan ook maar die moet maar net bij je jurk passen qua kleur en stof.