Ik heb een blackberry 9780 en sinds gisteren doet deze het niet meer?

Ik heb er gisteren thee over heen laten vallen, daarna laten drogen en toen deed hij het weer, maar 3 uur later liep hij ineens vast en had ik de batterij eruit gehaald en er weer in gedaan en sindsdien gaat hij niet meer aan, als ik met de batterij schud hoor ik dat er iets in zit of is dit normaal? weet iemand wat het probleem kan zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je schudt en er rammelt iets, is het foute boel dat hoort natuurlijk niet. Kennelijk heb je de BB te kort laten drogen. Enige optie: de BB uit elkaar schroeven en opnieuw laten drogen, en hopen dat dat wat rammelt iets van plastic is en niet een contactje, daarna het zaakje weer in elkaar zetten. Maar het klinkt ernstig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oorzaak is simpel maar de boodschap is niet leuk je heb kortsluiting op je printplaat in je telefoon je had de baterij er ook uit moeten halen om te laten drogen minimaal 2 dagen in de zon je baterij is nu ook helaas overleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haal je batt eruit en laat het toestel even drogen op de verwarming.

Als je dan nog steeds enkel iets in je batterij hoort is het denk ik zaak een andere batt aan te schaffen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nooit op de verwarming, doe de telefoon in een bak rijst!