waar kan ik online gratis gitaarles volgen?

ik wil graag leren gitaarspelen maar ik heb geen tijd om naar lessen te gaan. weet iemand waar ik online gitaarles kan nemen. het liefst gratis.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Via de website van Geer en Greetje kun je online gitaarlessen volgen. Ze hebben diverse gitaarlessen online op youtube gezet. Je kan er echt heel veel van leren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er staan nu 274 lessen online. Les 1 is uiteraard voor beginners en zo wordt het steeds stukje bij beetje opgebouwd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben fan van de online lessen van Michel Penterman.
Hij legt het duidelijk uit een doet leuke nummers.
http://www.paypro.nl/producten/Gitaarlesnl___de_leukste_snelste_en_meest_complete_online_gitaar_cursus_voor_beginners/13990/49083