probleempje met mijn haar!

ik heb een groot probleem met mijn haar
als ik naar buiten ga dan ontploft mijn haar!
ik weet dat het aan het vocht ligt
ik heb heeel veel dingen geprobeerd, het werkt wel maar niet als ik naar buiten ga! en een staartje bij mij ziet er lelijk uit.
ik weet echt niet wat ik moet doen
het liefst wil ik gewoon dun stijl haar want dat past bij me omdat ik lang haar heb maar hoe krijg ik dat zonder te vaak te stylen?
misschien kunnen jullie een heel goed middel adviseren of gewoon een tip om mijn haar styl (en dun?) te houden.
alvast bedankt!

Toegevoegd na 4 minuten:
haarlak helpt ook niet
het gaat alsnog ontploffen en ik ben dit zat

Toegevoegd na 9 minuten:
ik heb het heel vaak verdunt
als ik het verdun ontploft het nog erger omdat het onderste laag dun is en dan het bovenste dik.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (9)

Je kunt er iets als brylcream of wax in smeren maar meestal word het dan heel vet.

Helpt het niet om het goed in model te brengen en dan een beetje haarlak op je haar te spuiten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je haar kan bij de kapper wel wat uitgedunt worden. dat kunnen ze gewoon elke keer doen als je ook even de puntjes laat knippen.
er zijn wel van die soort haargels dat heet geloof ik wett. dan lijkt het net of je haar ook wat nat is.
daar hou je het volgens mij wel wat styler mee

en anders voor buiten even een soort staart erin en als je ergens bent doe je die er weer uit
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel erg bedankt
maar als ik het verdun ontploft het nog steeds
maar ik heb mijn haar in een staartje gedaan zoals u het zei en het was niet ontploft!
heel erg bedankt!
-Veel dames hebben de gewoonte om 't haar twéé keer af te drogen. (Na een pauze, bijv. met een doek over 't hoofd, nog een tweede keer afdrogen.) Dat 'moet' echter slechts één keer (gebeuren) (vraag maar eens aan Oprah).
-Meer drinken, en niet roken of alcohol drinken. Dat zijn uitdrogende factoren.
-De auto nemen i.p.v. de fiets (de lucht in de auto is veel vochtiger dan buiten).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb ook het plof effect en heb ook heel lang haar.
Ik gebruik serum in mijn haar, en dan 2 a 3 pompjes anders werkt het nog niet.
Ik adviseer geen haarlak want dan springt het nog meer.
Hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helpt het ook niet om nat haar in een staart te doen en zo te laten drogen? ik weet dat dit niet zo erg gezond is voor je haar.. maar wat werkt.. werkt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heeft het te maken met statische electriciteit.
Sommige mensen zijn hier heel erg gevoelig voor.
Kan komen door veel synthetische kleding.
Lage luchtvochtigheid in huis.
Krijgen van een schok bij het uitstappen van de auto, wijst in die richting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je wat je moet doen,want ik heb ook een *plof*koppie...
na het wassen wat babyolie op je handen en dat goed door je haar wrijven en dan je haar drogen.en als je het een dag niet wast b.v je haar iets nat maken en olie erdoor doen,het gaat er ook nog gezond van glanzen..echt,probeer het eens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je haar na het wassen met shampoo wassen met conditioner (niet de 2 in 1 varianten) en aan de lucht laten drogen en als het bijna droog is stylen met een stylstang (niet te lang, niet te vaak).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wax! Van L'oreal, Studio Architect bijvoorbeeld. Gemodelleerd en gecontroleerd, staat erop.
Met dit goedje is mijn haar ook niet meer statisch. Echt een aanrader, succes!