Dat betekent dat je op dat moment verbonden bent met het Edge-netwerk, oftewel 2G.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iets uitgebreider: Edge betekend 'rand'. Het is de benaming voor een internetverbinding die kwalitatief 'op het randje zit', er dus net mee door kan. Het is inderdaad een 2G (2e Generatie) internet verbinding waarmee lang zoveel niet kan als met het veel snellere 3G.
De downloadsnelheden zijn met 2G maar zeer beperkt en ook de bandbreedte is onvoldoende om vloeiende video's of online games te spelen.