Valt er iets tegen een natuurlijke gespierde bouw te doen?

Ik train namelijk nooit mijn armen, maar hardloop wel. Ik zorg wel altijd dat ik voldoende eet, maar in vergelijking met de rest van mijn lichaam zijn mijn armen erg gespierd terwijl ik ze nooit train. In mijn klas hebben veel meisjes een sierlijke bouw, met dunne armen, en ik juist een meer atletisch figuur met dunne gespierde buik en brede armen, schouders en benen. Zelf vind ik mijn lichaamsverhouding (behalve mijn benen) niet mooi en bij mij passen, en vooral omdat ik erg klein ben; 1 meter 58. Valt hier iets tegen te doen zonder mezelf uit te hongeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja je kan hier iets tegen doen. Leer van jezelf te houden. Je bouw krijg je kado. Hoe je er mee omgaat is jouw verantwoording.
Waarschijnlijk zijn veel van die gratenpakhuisjes jaloer op jou dat jij wel een figuurtje hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wees blij met jezelf. Hoe jij eruit ziet maakt jou uniek als persoon.Na de 30 krijgen veel vrouwen van die lege zakken onder hun armen. Daar zal jij geen last van krijgen. En als je armen veranderen dan is er wel weer wat anders een grote neus,een buik, lelijke voeten enz. Ga niet rommelen aan je lichaam.
Nee, dit is nu eenmaal je lichaamsbouw.
Wees er blij mee, veel vrouwen willen graag wat strakkere armen hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn veel verschillende soorten lichaamsbouw, kijk maar eens: https://www.google.nl/search?q=bodytypes+women

Toegevoegd na 3 minuten:
Lees ook dit eens goed door: http://fitvillains.tumblr.com/post/7934677568/why-losing-weight-wont-change-your-shape-and-other
Je kunt veel beter tijd spenderen aan waarderen wat je lichaam kan, en waar je goed in bent, dan je ongelukkig voelen over een niet haalbaar lichaam.
Ritsuka