waar kan je tickets voor de air show in Parijs voor 2013 boeken(staan plekken)?

ik ga naar de air show in Parijs en wil tickets voor 2 staande plaatsen en weet iemand een link?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

http://salondubourget.francebillet.com/?_lang=en
Kaarten zijn via de officiële site verkrijgbaar. Staat niet bij of het staanplaatsen zijn, maar gezien dit de kaarten zijn voor de grootste mensenmassa, kan je er wel vanuit gaan dat dit de staan plekken zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedank