Wifi van Upc valt telkens weg op lg optimus l5 wat kan ik hieraan doen ?

Als ik op me mobiel zit valt de wifi van Upc de heletijd uit !
Bij andere netwerk is dit niet het geval
Wat kan ik hieraan doen of moeten wij gewoon een nieuwe provider aanschaffen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
10 jaar geleden
Valt het op je telefoon uit? Of op je pc?
En is het tijdens gebruik? Of als het scherm uit is gegaan?
Want dat had mijn telefoon, bij beeldscherm uit ging wifi ook uit, energiebesparing

Antwoorden (1)

Hoi Rik,

Het wegvallen van de draadloze verbinding kan een aantal oorzaken hebben. Onder andere een drukke omgeving of de locatie van het modem kan van invloed zijn. Op onze website vind je informatie over het verbeteren van de draadloze verbinding, zie: http://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/258.

Als dit niks oplevert kan ik ook eens voor je kijken wat er aan de hand is. Stuur dan een e-mail aan webcare@upc.nl met je postcode en huisnummer met als onderwerp 'Reactie Goeie Vraag'.

Met vriendelijke groet,
Sarah