Hoe werkt een antwoordnummer?

Moet een bedrijf betalen voor elk poststuk dat naar dat het antwoordnummer verstuurd wordt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (3)

Klopt, het bedrijf betaald voor ieder poststuk. Dat is service!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een antwoordenvelop binnenkomt bij de TNT word hij verdeeld op nummer daarna worden ze gesorteerd op gewicht.
De TNT medewerker vult dan een formulier in waar alle gewichten op staan van de het antwoordnummer.
De eigenaar van het antwoordnummer krijgt een keer per maand een afrekening van al zijn antwoordenveloppen
Voor antwoordnummers gelden speciale tarieven die lager liggen dan gewone poststukken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist +1... (ervaring met TNT?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9 jaar gewerkt en elke ochtend de antwoord enveloppen gedaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook, dus daarom dat ik dat herkende...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar was ik iedere dag wal even zoet mee
wij hadden gfk een onderzoeksburo dat keek wat mensen kochten in de winkel dat moesten ze bijhouden in een boekje en die boekjes werden iedere week ingestuurd
we kregen elke dag wel 15 postzakken binnen met antwoordnummers
en maar wegen.
na een jaar kon precies zeggen hoe zwaar een envelop was zonder te wegen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kweetut had ik ook...
Soms wil een bedrijf graag een reactie van u ontvangen en wil het daarom de portokosten van uw brief betalen. Bedrijven die dit willen, maken gebruik van een antwoordnummer van TNT Post. De postdienst houdt dan bij hoeveel post er bezorgd wordt aan het antwoordnummer en rekent de kosten met de ontvanger af.