mag je over twee jaar nog steeds met je autorijbewijs brommer rijden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Waarom zou dat niet mogen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nu mag het... maar je weet nooit wat de toekomst brengt....
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Wat ik bedoel is, vanwaar deze vraag. Is daar soms iets over gezegd?

Antwoorden (1)

Ja:
Vrijstelling
Met een geldig Nederlands autorijbewijs (categorie B) of motorrijbewijs (categorie A) is een apart rijbewijs AM niet nodig. Dat auto- of motorrijbewijs moet u wel bij u hebben als u met een bromfiets, snorfiets of brommobiel rijdt.