hoe kan je op word een hele tekst laten nakijken op spelling/taal fouten?

ik bedoel met spellings/taal fouten zeg maar:

hoofdletters
komma's
en bijv: ei of ij en d of t enz...

en als die er niet is, is er dan nog een ander programma waar dat wel kan? het liefste online op internet ofzo??

oow ja ik heb windows 7 ik weet niet of dat uitmaakt maar ik zeg het maar even.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Door F7 in te drukken, je krijgt dan de spellingscontrole in beeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Spellingscontrole aanzetten ligt eraan welke word je heb waar dat moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Als je de vraag leest kun je zien dat al vermeld is welke versie Word de vraagsteller heeft
Op word intypen kan je ook doen dan geeft hij aan wat fout is en rechtermuisknop geeft opties aan voor het woord