Ik heb een melodie in mijn hoofd en weet precies hoe die gaat. Maar als ik hem wil zingen/ neuriën lukt het niet. Hoe kan dit?

Ik wil de artiest van dit liedje weten, dus ik probeerde deze te neuriën voor mijn vriendin, maar het kwam er niet uit zoals ik het in mijn hoofd heb.

Misschien een beetje gek, maar heeft iemand hier een verklaring voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ging ie toevallig ook zo: "tralalaladiediedielala, traladiedielala'? ;) Maar gelukkig ben ik niet de enige! :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ik ook vaak last van!

Het beste antwoord

Mijn mziek leraar van school zei altijd als je iets niet kan nurien dan moet je het eerst gaan klappen, want als je het klapt kan je het zingen/nurien/tikken. ik hoop dat het voor je werkt, bij mij heeft het in ieder geval gewerkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kwestie van veel oefenen. Een mentale representatie omzetten in geluidsgolven is nu eenmaal niet eenvoudig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig dit heb ook vaak in me hoofd zit heel goed in mijn gedachten hele song .
Maar men heeft mijn uit gelegt dat dit dan gewoon moet zien als soort opname en als men dan zelf geen muziekkale aanleg kan dit dan niet tot uitbreng brengen.
Zo werd mijn dat uitgelegt