als ik me oordopjes aan sluit hoor ik alleen me skype en de rest gaat over me boxen hoe los ik dit op? (windows 8.1)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Me is géén bezittelijk voornaamwoord.
Mijn oordopjes, mijn skype en mijn boxen.
Graag gedaan!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Loopvogeltje!

Antwoorden (1)

Omdat skype automatisch een headset detecteert gebruikt hij die dus direct zodra de oortjes aangesloten worden. Om de rest ook via de oortjes te laten gaan kun je via je bureaublad op het luidspreker icoon klikken. Daar vind je de audio apparaten die je kunt gebruiken. Klik rechts op de oortjes en klik op "als standaard instellen" en dan bevestigen met OK. Dat zou het moeten doen

Succes