Lapland is een streek die zich uitstrekt over de noordelijke delen van Noorwegen, Zweden en Finland.
(ik meen zelfs dat er nog een klein deeltje in Rusland ligt).

Het is dus geen eigen staat.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er is in Finland ook een provincie die Lapland heet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lapland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het. Ik ben er al enkele keren in de winter geweest en ik ga er zeker nog wel enkele keren in de winters naar toe, het is zo mooi daar he. Vraag me trouwens af of mijn vaste minstalker er vandaag weer is. Gisteren was hij/zij redelijk afwezig, maar zo te zien vandaag niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En nog wel uit eigen ervaring, ik heb Fins Lapland en Zweeds Lapland inmiddels gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prachtig gebied, ook in de zomer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
's zomers lijkt het me vooral een jeukend gebied :)
Jammer dat zelf "googlen" er niet meer bij is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prachtige reactie. Dus antwoorden geven op GV is dus voor "levenloze iemanden" (jij doet immers niks anders). Daarnaast kom ik met een serieus antwoord terwijl jij de gek met iemand aansteekt. Beetje jammer dat je zo inhoudsloos reageert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen min van mij; maar je antwoord is eerder een reactie, die overigens zeer terrecht is; het liefst ff snel een vraag stellen en dan het juiste antwoord niet eens met 'juiste antwoord' te waarderen. Het lijkt wel of zelf lezen en denken er niet meer bij hoort tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Waarom zou je dat hier niet mogen vragen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Loek037: Het mag wel, maar het is op zijn zachtst gezegd raar. Je mag er toch vanuitgaan dat vraagsteller zsm antwoord wil hebben. Dan zou ik het bijna dom noemen om hier een vraag te stellen terwijl je het antwoord sneller kunt hebben door even te googlen of op WikiPedia te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk mag het wel, en bovendien frist het je eigen geheugen ook weer op, dus niemand wordt er slechter van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Domme vragen bestaan niet.
Overbodige vragen wel.
Ik ga er nog altijd vanuit dat als iemand een vraag stelt hij/zij zelf het antwoord niet weet. Dan maakt het niet uit of je iets aan google vraagt, of om het even elke andere zoekmachine, of aan je medemens.
In Scandinavië, in het noorden van Finland en Zweden.