Wat betekenen de stippellijntjes in voornamelijk Afrika op Google Earth?

https://www.google.nl/maps/place/Mali/@2.2105791,6.4104264,4z/data=!4m2!3m1!1s0xe143e881b1073cf:0xbb3a5be2a0bdcf80

Het lijken grenslijnen. In Marokko zelf zit er een. Maar ook op punten waar het landsgrenzen zijn.

Toegevoegd na 23 seconden:
Het lijken landsgrenzen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat zijn de "lands"grenzen van betwiste gebieden.
Die in Marokko, is de grens van het gebied "westelijke Sahara"
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En wie claimt dat gebied nog meer dan? Een ander land, of een afscheidingsbeweging? Ik ken dat conflict niet. +Ik gokte al zoiets
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik dacht dat het na de dekolonisatie door (Spanje ???) een zelfstandig gebied zou worden, voor meer info moet ik ook wikipedia oid lezen.