Nee meestal wordt een lichaam lichter na het overlijden.
Het lichaam verliest lichaamssappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanzichzelf zal het lichaamsgewicht afnemen, vanwege vochtverlies en dergelijke. Wel kan het zijn dat er allerlei beestjes opafkomen die dan tijdelijk voor verzwaring kunnen zorgen, zoals heel veel vliegen en wormen. Pas op: eitjes, maden van vliegen e.d. tellen niet, want die voeden zich van het lichaam, dus voegen geen gewicht toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan wel maar meestal wordt het voor het overlijden met lood vol geschoten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, als een zombie zich te goed heeft gedaan aan een paar levenden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok kan geen reden verzinnen dat dit zo is, hoogstens door toename aan gewicht door insecten die een rol spelen bij de bettering van het lichaam . Dan heb je het over grammen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vertering ipv bettering