Ik ben opzoek naar aanbieders voor laboratoriumapparatuur. Heeft iemand tips?

Ik ben bezig een microbiologisch laboratorium op te zetten en heb daar wat apparatuur voor nodig (broodstoof/autoclaaf/vortex etc.) het hoeft allemaal niet zo groot en ik wil er niet te veel geld aan uitgeven. heeft iemand ervaring met dit soort bedrijven en zijn ze bereid om in prijs zakken? vooral dit laatste is belangrijk!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (1)

kijk van tijd tot rijd eens op bva-auctions.com
een veilingsite; daar bieden ze vaak inboedels aan van failliete winkels ed
Bronnen: