Kan je jezelf horen snurken tijdens 'n "slaapverlamming"?

Ik probeerde in slaap te komen maar 'n losliggende dakpan hield me eruit.Toen hoorde ik gesnurk/geronk,ik dacht,hoe kan dat nou want ik was alleen.Ik realiseerde me dat ik het zelf was.Maar naar mijn idee was ik klaarwakker.Dacht meer aan uittreding eigenlijk..Hoe kan je jezelf horen snurken als je zogenaamd verlamd bent? Kan je lichaam snurken tijdens slaapverlamming?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
3K

Het beste antwoord

snurken weet ik niet maar ik praat/schreeuw mezelf weleens wakker. bij mij zijn de hersengolven die nodig zin voor 'normaal' slaapgedrag niet in evenwicht en heb dus een slaapstoornis.

het is dus wel gelijk mogelijk om je een moment bewust te zijn van het onderbewuste. (en nee ik droom het niet want de kids hier horen het ook) :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb hetzelfde syndroom als jij en ja ik kan zelfs dingen voelen. Verder heb ik weleens uit paniek een paniekaanval gekregen sinds ik totaal niet wakker kon worden. Ik moest toen zo hard ademhalen dat ik mijzelf hoorde. Ik werd hier niet wakker van, maar je lichaam schakelt terwijl je slaapt wat functies uit. Indien je slaapverlamming hebt dan kan dit weleens storen. Btw weet jij hoe je ervan af komt?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik las net: geen E621 eten..producten met dit E nr niet nemen..dit is ve tsin..voor mij nieuwe info..persoonlijk denk k minder piekeren als je in wil slapen. Ikzelf rook n stickje en slaap in met de tv aan. Niet zo wijs,ik weet 't.