ik veronderstel van niet, ze heeft het te druk met haar eigen sappen te gebruiken om te "werken" in de kolonie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede vraag!
Maar ik denk het niet, ze heeft het inderdaad te druk. Ik denk dat ze terwijl ze haar 'grote boodschap' doet ook vocht afscheidt ofzo. Google het anders eens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een mier plast niet.

Een mier heeft één gecombineerde uitgang voor alle afvalstoffen. Hier komen meestal droge korreltjes "ontlasting" uit, maar geen urine.
Cryofiel
12 jaar geleden
Ieder dier wat iets eet of toe zich neemt zal dat ook weer moeten uitscheiden.
Net als bij een kip,kunnen plassen en ontlasting samen tegelijk gaan.

Ps. bij ons zeggen ze nog wel eens,,,nou moet ik even doen wat een kip niet kan.
Dus plassen.