Uitwerpselen van koeien en varkens enzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koeienpoep e.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ontlasting van dieren/mensen wat geen industriële behandeling heeft ondergaan. Dus geen kunstmest of koemestkorrels e.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Poep op je schoen ,alle natuurlijke poep van beesten en mensen , dus geen kunst mest uit een fabriek .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe is alle poep die dieren en mensen produceren natuurlijke mest, in tegenstelling tot kunstmest die in een laboratorium en/of industrieel in elkaar geknutseld is.
Dat betekent niet dat alle poep geschikt zijn om bijvoorbeeld een tuin mee te bemesten (katten- en hondenpoep kunnen besmet zijn met wormen die voor de mens een risico vormen; varkensmest bevat [onder andere] teveel koper) of zonder extra bewerking gebruikt kunnen worden (koeienmest uit een stal bijvoorbeeld moet je eerst mengen met stro).