Een siamese tweeling die samen 1 onderstel deelt, krijgen ze allebei een signaal naar het toilet te moeten?

Wanneer er bijvoorbeeld maar 1 blaas is bij een siamese tweeling, krijgen ze dan allebei en tegelijk een signaal dat de blaas vol is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
2.4K

Antwoorden (2)

Dat hangt er vanaf hoe de zenuwbanen gedeelt worden. Als ze allebei een baan hebben naar de blaas dan wel. Als slechts een van beide het heeft niet.

hier is geen absoluut antwoord op de te geven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bbij de meeste siamese tweelingen komt het gevoel van bieide, maar wat mijn bovenganger al zij, ligt aan de zenuwen. soms is het zo dat de een voelt dat het moet gebeuren, en de ander het moet doen.
in sommige gevallen voelt geen van de 2 het.