Hoe ruiken olifanten?

Toegevoegd na 1 uur:
Niet naar wat zij ruiken maar op welke manier zij bijvoorbeeld hun eten kunnen ruiken

Toegevoegd na 1 uur:
Niet naar wat zij ruiken maar op welke manier zij bijvoorbeeld hun eten kunnen ruiken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn 2 soorten antwoorden mogelijk op jou vraag!
kan je nog iets toevoegen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit een luchtje aan deze vraag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga je naar een uur je vraag wijzigen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de tussentijd ben ik ook nog aan douchen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Computer/laptop onder de douche???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee iPod touch,
Maar hoezo pc/laptop onder de douche?
M'n pc zou is heus niet bang om ff alleen in m'n kamer te staan hoor

Het beste antwoord

De slurf van een olifant is ook meteen zijn neus. Daarmee ruikt hij dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Gewoon met hun reukorgaan. Ze snuiven de lucht op via de slurf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn 2 mogelijkheden te beantwoorden op deze vraag dus ik gokte op de lichaamsgeur
;-)
we zijn eens in t circus geweest en heb een olifant van heel dichtbij geroken
het is een droge zurige lucht vond ik
de huid is ruw, en droog
maar een mooi beest vind ik het
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha ja zo kun je de vraag ook lezen! :-) LOL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhm,
Ik vroeg of ze kunnun ruiken niet hoe ze ruiken,
Als ik dat wil weten loop ik wel ff naar Artis(dierentuin) die is bij mij om de hoek en ik kan gratis naar binnen met mijn pas ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat vroeg je niet.
+ voor dit mooie antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je dan toch gratis naar artis kan om te gaan ruiken had je ook kunnen vragen..hoe ruiken olifanten .dan hoefde je deze vraag niet te stellen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, dat vroeg je niet. Dit antwoord is ook wat ik in gedachten had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja toch!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh sorry!
Nu snap ik 'm!
Ik bedoelde bij de vraag hoe de olifanten kunnen ruiken niet hoe ze ruiken,
K zal t ff veranderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben onlangs nog in een dierentuin in zo'n 'nachthok' geweest, maar neem maar van mij aan dat olifanten niet heel aangenaam ruiken. Hoewel je daar waarschijnlijk wel aan went.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo een plus?
om te beginnen met zijn reukorgaan, maar daarnaast ook met het orgaan van jacobson.
dat stelt olifanten in staat een geur te "proeven".
Rieneke1