Half mens, half dier

Bestaan er mensen die half dier zijn?

of bestaan er dieren die half mens zijn?

en dan bedoel ik niet iets van: Apen want die lijken op mensen

Toegevoegd na 4 minuten:
Want had ooit eens een afbeelding gezien

van half mens half boom..

Dus ik dacht :$ nouja.. je weet wel? :D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
4.4K

Antwoorden (12)

Nee, alleen in de Griekse mythologie.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in youre dreams misschien ?
maar fysiek zeker niet
tenzij je ons als wezens gaat analyseren
tenslotte zijn we volgens de geleerden praktisch gelijk aan de apen.
DNA WIZE zeg maar
13 jaar geleden
Mensen zíjn dieren. Niet half, maar geheel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien mens en dier met elkaar geen nakomelingen kunnen maken, is het onmogelijk. Altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt ! Die bomen meneer heb ik ook wel eens gezien. En volgens mij bestaat er ook een man die veel wegheeft van een olifant. Typ bij google maar iets van elephant man.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen in de mythologie, maar niet in hun gedragingen, daar het dier de mens niet evenaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zou een mysterieus dier/mens bestaan in het regenwoud van Sumatra.
Expertises naar het leefgebied hebben inderdaad sporen gevonden ... maar zouden achteraf toch niet van dat wezen zijn.
Dus waarschijnlijk weer zo'n soort Yeti verhaal .
Maar wil het toch eens melden
Orang (mens) Pendek (Korte)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op youtube zag ik filmpjes over Reptilians. Een soort half reptiel, half mens.

http://www.youtube.com/watch?v=ctIpUmJjkAs

Geen idee of het echt mogelijk is.
13 jaar geleden
ten eerste een mens en dier kun je nooit vergelijken.
dieren zijn veel vreedzamer.
ik zie dieren in de natuur 10x eerder voordat iemand anders het ziet.
maakt dat mij half dier , ofjuist een oplettend mens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien ooit, na de kernrampen in het donkere 2200 waar het milieuprobleem de kop opsteekt
''noot: geleverde tijdstip kan 3000 jaar afwijken''
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Egyptenaren en Mesopotamiërs begonnen ermee. Kijk maar naar de Egyptische goden die menselijk lijf hebben met dierenhoofden zoals de god Horus met valkhoofd of sobek met krokodillenhoofd of Anubis met hondenkop. In Mesopotamië had je het paleis van Sargon waar enorme gevleugelde stieren de entree sierden. De mens kende in de oudheid magische eigenschappen toe aan dieren. Door deze te verenigen met mensen kreeg de goddelijkheid een gezicht. Door de jaren heen kregen goden zuiver menselijke vorm. We zien dus steeds minder mens-dier wezens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan een mens niet half dier zijn. Dat van die boom was een heel ander geval: de man had een infectie opgelopen en daardoor 'verboomd' een beetje.