Hoe kan men faecaliën geurneutraal maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
tinus1969
9 jaar geleden
Wiens faeces? Die van jezelf, je buurman, je huisdier? Voor of na defaecatie?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dierlijke faecaliën in het algemeen die het lichaam verlaten hebben.
Poet
9 jaar geleden
Misschien is zo'n composttoilet iets voor jou?
http://www.composttoilet.nl/website/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=1&MMN_position=1:1

Het beste antwoord

De enige mogelijkheid is luchtdicht verpakken.

Het afstreken van een zwavellucifer verbrand methaan, wat de geur wel verminderd.
Er bestaan wel luchtjes die de poep- lucht overschreeuwen.
Erna55
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gezien je vorige vragen mag ik aannemen dat het om je huisdier “kat” gaat.

Te koop in een dierenwinkel Beaphar Geurweg voor het geval de kat het buiten de kattenbak op het kleed heeft gedaan.
Geurweg tast tapijtvezels niet aan en is onschadelijk voor kleurechte stoffen.
Geurweg vooraf uitproberen op een onopvallende plaats.

Voor de kattenbak zijn er veel soorten kattengrit met een hoog geurabsorptie gehalte. De geur is binnen de minuut weg, zeker als je kat de gewoonte heeft om alles onder te krabben.

http://www.petsplace.nl/kat/kattenbak/happy-home-clean-freshl~M-560041

Voor het geval je in België woont:
http://dierenwinkels.linknet.be/
Vraag een goed werkend anti-reuk product in de dierenwinkel. Na gebruik van een goed product is de geur in een flits verdwenen.