Een goede en betrouwbare webshop met heel veel keus en een boel filmpjes en toepassingen.
Supermagnete.nl

Toegevoegd na 5 minuten:
Weet waar je aan begint.
https://youtu.be/_aBOGFocYgc
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt, weetje toevallig ook in welke winkel (niet online) ik de neodymium magneten kan kopen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk niet dat er veel winkels dit soort magneten op voorraad hebben
en bovendien heb ik geen idee waar je woont.
Je kunt ze gewoon bellen in het nederlands ze willem graag helpen misschien dat hun je probleem kunnen oplossen.