Kan ik G-kracht stimuleren thuis?

Is er een manier dat ik g-kracht kan stimuleren dat zo weinig mogelijk geld kost?

Toegevoegd na 12 uur:
simuleren*

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
8 jaar geleden
Ga naar een speeltuintje met een draaitoestel
erotisi
8 jaar geleden
Ik vermoed overigens dat je simuleren bedoeld en niet stimuleren?!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Of hij bedoelt de G-spot en niet de G-kracht, dat kan ook ;-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wil je meer of minder G-krachten. En waarom? En gebruik wat je hebt thuis bv schommel, bad, rugzakken.

Het beste antwoord

G-kracht is versnelling. Je merkt het bij schommel. Of in het klein bij een bal aan een touwtje die je steeds sneller laat slingeren tot het over de kop gaat of net over de kop. Maar ook cirkels laten draaien en steeds sneller tot het touwtje bijna 90 graden of parallel aan de vloer is. G-kracht is een kracht, dus je kunt het vervangen door een andere kracht. En met een grote bak met water kunt je lagere G-kracht simuleren. En hogere G-kracht door je massa of gewicht te vergroten. Gewichten aan je benen of lood vest. Of een rugzak en een buikzak dragen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Thecis
8 jaar geleden
Het laatste is (ik zal niet zeggen onzin, maar ik ben er toe geneigd) niet helemaal correct. hogere G-krachten simuleer je niet door een zware rugzak te gaan dragen. Daarmee verhoog je alleen je gewicht. Voor je benen is het wellicht een simulatie en wellicht voor je schouders en rug, maar hogere G-krachten houden veel meer in. AL je organen krijgen meer moeite om hun werk te doen. Je hart krijgt moeite om alles rond gepompt te krijgen (in het extreme, wanneer piloten > 6G krijgen, komen er black-out omdat het bloed niet meer naar het hoofd komt). Dus een hogere G-kracht is niet simpelweg wat gewicht toevoegen, het is dat je GEHELE systeem zwaarder wordt, dus ook alle organen, bloed, noem maar op. Dit simuleer je niet door een zware gordel / rugtas etc om te doen. Die gordel en rugtas is wel goed voor de conditie en met een betere conditie kan je wel hogere G-krachten aan, maar het is zeker niet een simulatie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is inderdaad een goedkope simulatie en niet een volledig. Bedankt voor de aanvulling. Meer G simuleren is duurder, dan dan minder G.

Andere antwoorden (1)

Pak een draaistoel en draai rond of laat je ronddraaien. Dan zullen de g-krachten je achter in je stoel duwen.