ik ben bezig voor mijn vrachtwagen rijbewijs en moet alleen nog mijn techniek halen, hoe kan ik het beste leren?

ik heb een boekje met toetsen en een boekje met tekst en uitleg, maar hoe kan ik dit het beste leren want ik val meestal in slaap als ik het boekje probeer door te lezen dus maak nou mijn toetsen, kijk wat ik fout heb en leer die stukjes uit het boek, is er een andere slimmere manier waardoor ik het beter onthoud of net wat? bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Neem je theorieboek mee naar het toilet, dan benut je die tijd voor het leren, en zal je niet zo snel in slaap vallen. Doe hoofdstuk voor hoofdstuk, dan is alles nog te overzien.