Wat is de 2e grootste stad van Bangkok?

Toegevoegd na 4 uur:
Van Thailand bedoel ik natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bangkok is zelf een stad!

Het beste antwoord

Het heet Chiang Mai En is wat mij betreft wel een heerlijke stad.
Niet cultuurtechnisch misschien. maar tijdens je vakantie een paar dagen heerlijk shoppen kan je daar absoluut.

En Chiang Mai is een goede stad als uitval basis het noorden van Thailand in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De tweede grootste stad van Thailand is Thiang Mai.
Bedoel je dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens de Amerikanen is Nederland de hoofdstad van Amsterdam en dus Thailand de hoofdstad van Bangkok Cheng Mai is weer de tweede stad van Thailand.
B.t.w. een vreselijk saaie stad. Negatief reisadvies dus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chiang May zo'n 700 km ten noorden van Bangkok.