wat zijn de lange termijn gevolgen van een heftige dosis speed?

Mijn eerste keer had ik het getest op 42% en ja je raad het al 1 keer heefd dit nadelige gevolgen op mijn gezondheid

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij een éénmalige hoge dosis speed is schade aan de hersenen het meest waarschijnlijk.

Ook het hart en je vatenstelsel hebben zwaar te lijden onder het gebruik van speed. Het gevaar van een psychose ligt altijd op de loer. De lange termijn effecten van het gebruik zijn nog vele malen erger.