Bij de astrologie wordt ook verwezen naar je ouders. Zijn dat altijd je natuurlijke ouders of ook ouders die je opvoeden?

(adoptie, stiefouders, enz.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Hangt er van af. Soms wordt met ouders ‘meest naaste opvoeders’ bedoeld, bijvoorbeeld in de duiding van huizen. Dan maakt het niet uit. Maar ouders kunnen ook worden genoemd als ‘biologische verwekkers’, meestal bij het ‘erven’ van opposities, conjuncten en andere figuren. Dan scheelt het wel, natuurlijk.
Mijn dochter heeft hetzelfde grote vierkant op Mercurius en Mars als ik. Die gaat vast ook nog een GV doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt, dit antwoord voldoet aan mijn verwachtingen t.a.v. de geloofwaardigheid van astrologie

Andere antwoorden (6)

Dat maakt bijzonder weinig uit als het gaat om de betrouwbaarheid van de uitkomsten.
14 jaar geleden
Voor wie vertrouwen heeft in astrologie...dat zijn dan de natuurlijke ouders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt niets uit. Kunnen ook je buren zijn. De uitkomsten van astrologische onderzoeken zijn altijd in enige mate op idereen van toepassing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee maakt niks uit, niks is toeval, alles gebeurt voor een reden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt niet uit, astrologie gaat altijd voor iedereen en alles op, omdat de voorspellingen te algemeen zijn, te weinig specifiek, zoals: u zult de komende jaren ouder worden, u bent in een van de twaalf maanden van het jaar geboren, u komt steeds dichter bij het eind van uw leven, na uw dood blijft de wereld doordraaien, de wereld verandert de komende jaren niet van vorm, etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je ouders zijn degene die jij als je ouders ziet, dus als je geadopteerd bent kunnen dat zowel je pleegouders zijn als je biologische dan zijn het er meer