hoe kan het dat plotseling, zonder enige reden, de naam v.e. popzanger of titel van een liedje uit het verre verleden, zomaar in je gedachten opkomt?

hoe kan het dat plotseling, zonder enige reden of aanleiding, de naam van een popzanger of titel van een liedje uit ver vervlogen tijden, zomaar in je gedachten opkomt?

9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Echt helemaal zomaar plotseling is het niet. Maar de aanleiding maak je wellicht onbewust mee. De buurman floot even daarvoor een deuntje, bijvoorbeeld. Of je hoorde een stukje muziek op de radio. En dat deed jou aan die oude hit terugdenken, waardoor dat ineens in je hoofd blijkt te zitten.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik wil je graag geloven maar ik mis enige bronvermelding.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja idd Amadea ,dan wordt je geheugen getriggerd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het klopt wel, Amadea.
Amadea
9 jaar geleden
Kan volgens MaartenVerrips een antwoord dan alleen op waarheid berusten als het vanuit een bron is gegeven?