mr. Armstrong..... die is er tenslotte zelf geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er was een tijdeje geleden op discovery de serie mythbusters die dit uitgebreid heeft behandeld
er staat op de maan ook een soort reflextor die een laser straal kan weerkaatsen en die werkt nog steeds.
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Die ZOU ook door een onbemande vlucht kunnen zijn neergezet, als ik even advocaat van de duivel speel :)
Er cirkelt een satelliet rond de maan, die onlangs zeer gedetailleerde foto's heeft gemaakt van het maanoppervlak. Je ziet daar de zaken staan die de maanmissies hebben achtergelaten. Lijkt me wel een goed bewijs...
AWM
14 jaar geleden
Iedereen weet toch dat dit een samenzwering is!

Armstrong en Aldrin zijn nooit op de maan geweest. Wat er gebeurd is, is dat de Amerikanen een crew die kant op hebben gestuurd om een goede studio op te bouwen aldaar, waar vervolgens Indische acteurs (die waren goedkoper) uit de module stapten. Alle stemmen zijn later opgenomen en nagesynchroniseerd. Dit alles is op locatie opgenomen, dat wel, maar het waren niet Armstrong en Aldrin.

Of, aan de andere kant, hebben we satellieten daar rondcirkelen die gedetailleerde afbeeldingen kunnen maken van de landingsgebieden inclusief achtergebleven sporen, is er die reflector die er geplaatst is waarmee we de afstand hebben kunnen bepalen, zijn er bij elke missie stenen en andere monsters van daar naar hier gehaald, en is het technisch gezien prima haalbaar, waardoor het niet heel erg ongeloofwaardig is dat er daar mensen geweest zijn.

De NASA zal de bewijzen nog wel hebben, en anders kunnen zij je doorverwijzen.

Toegevoegd na 3 minuten:
De bouw van de studio op lokatie is overigens nog een hele onderneming geweest. Daarom waren er nog 8 jaar nodig na de toespraak van John F. Kennedy, voordat het goed en wel in scene gezet kon worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Precies! Ik heb daar een spannende speelfilm over gezien, met achtervolgingen in de woestijn. Ben ff de naam kwijt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol -> samenzweringen ten top! Er zijn indicatoren ja meer niet. Jij kan dat niet met zekerheid zeggen. Het feit dat de vlag geen schaduw heeft en de vlag wappert zijn allemaal te verklaren. Waar is jou bewijs? ik betwijfel of het sterker is als dat van hen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Antwoordman: Capricon One:
http://www.imdb.com/title/tt0077294/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Capricorn One had wel dat thema, maar ging over een missie naar Mars en niet naar de maan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fantastisch, een studio met Indische acteurs op de maan! +je voor de humor! All hail discordia!
rose
14 jaar geleden
All hail discordia! (indeed).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@AWM+GJvL: Die film ken ik, in alle oprechtheid, niet. Ik zal hem eens op mijn "nog te zien" lijst plaatsen. @Loenie: Welnee, in het geval van Elvis hebben de twee dwergen in dat pak ervoor gekozen hun samenwerking te beëindigen. Ze zijn beiden verder gegaan met hun carrière als entertainer - een heeft een opleiding voor Oompa-Loompa's, de ander is gecertificeerd dwergwerp-projectiel. @Ultimus: Het ultieme bewijs voor een geslaagde samenzwering, is het feit dat er totaal geen bewijs voor is, en de meerderheid het niet geloofd. Wat mij betreft meer dan genoeg. En om te eindigen bij stippel en rose; inderdaad - All hail Discordia!
De NASA en de mensen die er geweest zijn,en natuurlijk het mannetje op de maan,die nu overigens hevig teleurgesteld is in Barck Obama omdat deze de nieuwe bezoeken uitgesteld heeft .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn heel wat pogingen gedaan - en nog - om te bewijzen dat de hele maanlanding een (extreem goed uitgevoerde) hoax is geweest, maar tot op heden is er nog steeds geen enkele reden om er aan te twijfelen dat meneer Armstrong daar daadwerkelijk geweest is. Bovendien zijn er op de maan zaken achtergebleven die we nog kunnen waarnemen tot op heden. Niet met het blote oog welliswaar, maar ik hoef echt niet alles te controleren waarvan feitelijk wel vaststaat dat het gewoon zo is.

Ik ben ook nog nooit in China geweest, maar ik twijfel er geen moment aan dat het bestaat. Evenmin als dat er mensen op de zuidpool geweest zijn.

Maar je kunt altijd een slag om de arm houden natuurlijk ; ik heb ook altijd geloofd dat lemmingen massaal zelfmoord plegen bij overbevolking, tot ik leerde dat het een in scene gezet niet bestaand verschijnsel was. Dus je weet maar nooit. Altijd blijven onderzoeken en openstaan voor nieuwe feiten is een speerpunt van de wetenschap, waar echter ook sommige wetenschappers nog wel eens moeite mee hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Sovjet Unie heeft destijds toegegeven dat het de Amerikanen inderdaad was gelukt mannen op de maan te zetten. Als ze er ook maar een beetje aan getwijfeld hadden, hadden ze dat zeker niet gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In feite niemand, aangezien er zoveel is gelogen van NASA uit.
Maar ik raad je aan om het volgende te kijken en daar je waarheid uit te halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik was mee als verstekeling, buiten wat zuurstofgebrek was alles ok, wel een stoffige zaak ginder en geen uitgaansleven, pppfff
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hieronder het bewijs.

Ik had dit vroeger al op plaat staan, en ik twijfel geen seconde aan de absolute waarheid.

Klik na de link op "Bim, bam en bom zijjn trommelaars".