Het blijkt dat het niet klopt... Er zijn al veel antwoorden... en dan op zondag ochtend zelfs...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Volgens mij valt dit op zondag ochtend best wel mee...

Ik ga tenminste ook om een normale tijd naar bed als ik de zaterdag avond niets te doen heb. En verder vandaag wat sociale verplichtingen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij maakt het niet uit wat voor dag het is, ik ben altijd vroeg op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, ik zie dat Starbless me al voor was omdat ik wat andere vragen aan het bekijken was, maar goed.

Het ligt er een beetje aan wat je definitie is van snel.

Ik sta door de week om 5 uur op, dus dan is 7, 8 uur 's ochtends al uitslapen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeiemorgen allemaal :)

Ben al 1,5 uur wakker en al buiten geweest. Ben eigenlijk altijd wel vroeg wakker en lang uitslapen doe ik niet heel vaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5 antwoorden in 25 minuten op dit tijdstip lijkt me een redelijke score.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zondag ochtend? Mooie tijd voor groot onderhoud aan de PC. Had ik toevallig gisteren gedaan, dus ik kan weer even ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op zondagochtend slapen de meeste mensen uit..... Zondag is een rustdag....