Present perfect simple of present perfect continuous.

Ik heb wat moeite daarmee, want ik heb allemaal abc aanhangels waar ik op moet letten, bv bij simple:
A: things or experiences in our lives up to now
B:situations or experiences that are stillt rue up to now
C Actions that happened in the past, and have result in the present.
En bij continuous
D: actions or situations that started in the past and are continuing up to now.
E: actions in the recent past that have just now stopped.
Bv de zin: they have turned the event into a carnival, zou bij c moeten horen. Maar waarom hoort het niet bij D?Het is namelijk een actie uit het recente verleden en het is pas gestopt. Hoe weet je namelijk dat er enige resultaten uit zijn gekomen? Ik raak hier zo mee verward, als er die abc dingen bij komen, kan iemand mij beter uitleg geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Nou, "the event" waar jij het over hebt is nu "a carnival", dus heeft het nu effect.