Hoe zeg je 'Kan ik hier fietsen huren?' in het Duits?

Toegevoegd na 4 minuten:
Niet een fiets maar fietsen..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
4.9K

Antwoorden (13)

Kann ich eine fahrrad mieten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kann ich hier ein Fahrrad mieten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kann ich hier fahrradern mieten
http://www.uitmuntend.de/woordenboek/aandacht/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
--  Kann ich hier Fahrräder mieten?
--  Werden hier Fahrräder vermietet?
--  Ich möchte gerne ein Paar Fahrräder mieten.

Subtiele verschillen. Voor de echte Duitser wellicht van belang, maar met jouw Nederlandse accent heb je sowieso een buitenlanderbonus als je Duits spreekt, dus is het niet zo erg als je wat fouten maakt of als je eens onbedoeld wat bot overkomt.
Cryofiel
14 jaar geleden
Als je dit in de grensstreek wil kun je gewoon vvragen of ze fietsen vermieten ,ook in de grensstreek spreekt men van fietsen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL inderdaad in Bad Bentheim : Ist da ein Kamer frei? Kann ich in contant geld betalen ? Wann kann ich ontbeiten ?
Wo kann ich es besten ein Fahrrad stehlen? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor je originaliteit!
-1 (niet van mij) voor de totale nutteloosheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit antwoord zou wel eens gewist kunnen worden... aanzetten tot criminaliteit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gatver hebben we weer een minduimer in ons midden. + hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel je voor XiniX! Dan zou het toch wel slecht gesteld zijn met de humor van onze moderators.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)))
Kann ich hier ein Fahrrad mieten ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Panic;

Zeg dus niet per ongeluk; "Ich will sofort das Fahrrad meines Grossvaters zurück bekommen!"....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kann ich vielleicht auch Fahrräder mieten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Entschuldigung, schon mochte ich ein fahrrad mieten, ist das vielleicht moglich hier, weil im einen anderen platz es nicht moglich is. Sie sollte mir damit sehr gut hielfen ja, weil ik fahrrad fahren sehr sehr schon find.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kann ich hier bitte ein Fahrrad mieten ?
Vergeet dat bitte nicht ; Duitsers zijn wat formeler dan wij gewend zijn.

Toegevoegd na 55 minuten:
Ik werd er even op gewezen dat het meervoud moet zijn ;
Kann ich hier bitte (einige) Fahrräder mieten ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb jij wel is gehoord van de website Babelfish, of een spoedcurcus duits? no offence!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Könnte ich hier einige Fahrräder mieten?