morgen een examen luisteren engels op A2 niveau, wat kan ik verwachten?

zullen het meerkeuze vragen zijn of open?
heb de vorige toets op B1 niveau moeten doen maar heb daar helaas geen voldoende voor gekregen.
en ben nu een beetje gespannen voor de toets, omdat het een toets is als ik het haal dan heb ik een diploma gehaald, als ik de toets niet haal, dan heb ik dit hele jaar voor niets gewerkt, omdat ik dan een jaar moet overdoen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Taal
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hoeft niet perse te weten wat je kunt verwachten, de anderen weten dit ook niet. Ik snap wel dat je heel erg nerveus bent. Probeer voor de toets even je ogen docht te dien en een paar keer heel diep adem te halen.
Leer goed en luister goed. Let goed op woorden die voor een van de antwoorden staan. (Als het meerkeuze is) Ik heb een keer op school een oud luisterexamen Engels gedaan als oefening. Deze was alleen maar meerkeuze. Het was een oude, dus ik weet niet of dat dit jaar ook zo is. Dat was niveau mavo. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hoeft niet perse te weten wat je kunt verwachten, de anderen weten dit ook niet. Ik snap wel dat je heel erg nerveus bent. Probeer voor de toets even je ogen docht te dien en een paar keer heel diep adem te halen.
Leer goed en luister goed. Let goed op woorden die voor een van de antwoorden staan. (Als het meerkeuze is) Ik heb een keer op school een oud luisterexamen Engels gedaan als oefening. Deze was alleen maar meerkeuze. Het was een oude, dus ik weet niet of dat dit jaar ook zo is. Dat was niveau mavo. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh, hij staat er twee keer... Sorry!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel voor uw reactie, maar wat bedoel je met ''leer goed''? want voor een luistertoets kan je toch niets leren?

Antwoorden (1)

Meestal zijn luistertoetsen meerkeuzevragen.
Ik heb ze nog nooit open gehad....