Een Turks-Nederlandse collega zegt altijd tegen haar Turkse man als ze ophangt aan de telefoon: hadde* doei. Hoe schrijf je dit 'hadde'?

Dit betekent als het goed is zoiets als: oke dan, doei! Ik wil dit gebruiken in een stuk dat ik schrijf voor haar afscheid, maar weet niet hoe ik dit moet schrijven.

9 jaar geleden
in: Taal
2.5K
koraal19
9 jaar geleden
Hadi > betekent> kom op

Het beste antwoord

Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Scherp gevonden!
Frenkel88
9 jaar geleden
Bedankt voor je snelle en goede antwoord!