Hoe moet je volgens APA een bron met lidwoorden vermelden, zoals Het Financieele Dagblad?

Je moet het op alfabetische volgorde vermelden. Nu vraag ik mij af of je het van Het Financieele Dagblad moet meerekenen of alleen F van FD?

Toegevoegd na 33 seconden:
Of bij F*

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Taal
2K
Erna55
8 jaar geleden
De APA - regels vind je hier.
http://www.ru.nl/publish/pages/534307/apa6_2012.pdf
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar daar staat niet bij of het lidwoord van 'Het Financieele Dagblad' bij de naam hoort of als idwoord.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou de officiële naam aanhouden, gebruik ook altijd 'De Telegraaf', dus Het Financieele Dagblad zou ik gebruiken.

Antwoorden (1)

De titel van de krant is "Het financieele dagblad" en " De Volkskrant" en vermelden op H en D maar in principe meld je eerst de auteur en heb je hiermee niets van doen
Nog een bron met uitleg.