Waar kan ik lijsten downloaden om woordjes te stampen?

Door een beperkte woordenschat in het Engels en Duits beheers ik deze talen niet goed.
Waar kan ik dan lijsten downloaden met heel simpel een overzicht met woorden (NL-ENG, NL-DUI en andersom), zodat ik deze kan leren?
Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Taal
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Niet een echt antwoord op je vraag maar als je Nederlands-Engels wil leren kijk eens op duolingo.nl
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hert is veel leuker om nieuwe woorden te leren door te lezen. Als je lid bent van de bieb kun je daar eens gaan kijken, die hebben makkelijk lezen boeken in verschillende talen. Dus gewoon volwassen verhalen maar wat eenvoudiger geschreven. Woorden in je hoofd stampen heeft niet zo veel nut als je ze niet kunt toepassen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik had altijd een vijf voor Engels op de middelbare school, tot de leraar mij een boek leende zoals nlies noemt. Daarna had ik steeds een zeven. Dit is echt een gouden advies.

Antwoorden (1)

Ja bijvoorbeeld miniteach of wrts s
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij wrts moet je alles zelf invoeren.
Het gaat mij er om dat ik lijsten kan downloaden met bijvoorbeeld links Nederlandse woorden en rechts Engels.
Minitech ga ik even kijken wat dat is.
Ritsuka
8 jaar geleden
Voor WRTS kun je volgens mij lijsten downloaden. Ik kreeg in elk geval lijsten van school mee
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waar haal ik die lijsten dan vandaan? Zou zeker mooi zijn!
Ritsuka
8 jaar geleden
op google de zoekterm 'wrts lijst' gebruikt, eerste site is dit: http://woordenlijsten.wrts.nl/uitgever/thiememeulenhoff
Antoni
8 jaar geleden
Astropinguin111, is de website van miniTeach www.miniteach.nl?